HTML

Buszos Kisokos

Itt sokféle leírás lesz található buszokról, műszaki adatok, érdekességek, meg hasonlók. :)

Friss topikok

Linkblog

2009.03.16. 17:11 Dzsudi752

március tizenhatodika - Mit keres mindenhol a Volán?

Ma reggel iskolába menet nem történt semmi érdekes azon kívül, hogy a Tóth József utcában a buszmegállóban egy sárga Mercedes buszt pillantottam meg. Rögtön fel is kaptam a fejem, mert szokatlan látvány volt számomra - hiszen, mint tudjuk, a pesti buszok kékek, és nem sárgák - és meg is láttam, amit kerestem: szép műanyag táblán a viszonylatszám. Egy 58-as busz volt. Sárga! Volános!

Na - gondoltam magamban - megint BKV-s szervezkedés... Pár hónappal ezelőtt a 13-as vonalát adták a Volánosoknak, mondván, hogy nincs elég buszvezetőjük (ez csak pletyka szintű hír). Aztán egy idő után eltűntek a Mercik Tétényből. Később aztán "hosszú rokonaik", az Ikarus 280-asok vették át az uralmat, némelyik villamospótló busz vonalán szorgoskodtak a nagy távolságokat bejárni szerető Volános figurák. Úgy körülbelül két héttel ezelőtt pedig csodálkozva vettem észre, hogy a 7-es busz táblái a megállókban mind szép sárgák! Nahát, ez nekem új volt. Ennek ellenére még nem találkoztam "sárga hetessel", bár azt már megfigyeltem, hogy mostanság (főként a múlt héten) sok 233E rohangál "piros gúnyában" 173-as felirattal az oldalán. Lehet, hogy most nem sofőrhiány az ok, hanem buszhiány, és úgy próbálják megoldani, hogy iderakják a "gyors hetes" típusú buszokat a 233E-re, és  a helyükre Volánbuszt raknak. Ennyi erővel, a 233E-t is vihetné a Volán, és akkor nem kéne annyit "pakolászni".

A lényeg, hogy most az 58-ason járnak a Volánbuszok, legalábbis ahogy ma reggel megfigyeltem. Kíváncsi leszek, hol fognak ezután feltűnni a kis sárga Mercik. Azt várom már, hogy én is azzal utazhassak a 214-es vonalán mondjuk. :)

Az imént rákerestem erre a Volános dologra, de nemigen találtam semmi hírt róla, hogy tulajdonképpen most melyik vonalakon közlekednek Volánosok, még az 58-asról sem írnak semmit sehol. Pedig érdekelt volna néhány részlet, dehát a népet nem kell tájékoztatni, ááhh, minek?! :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://buszkalauz.blog.hu/api/trackback/id/tr191005766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása